In een Zijspan van een motor

Vandaag was het dan zover en kwam er weer een wens van mijn bucketlist uit,Een wens waarvan ik dacht dat deze nooit uit zou kunnen komen omdat ik bang was dat het te ingewikkeld was,maar het ging dus makkelijker dan ik had verwacht,Lang leven de social media, Ik had een berichtje op facebook geplaatst dat ik heel graag nog eens in een zijspan van een motor zou willen, Ik had al vrij snel een reactie van mijn lieve facebook vriendin Klaske, zei kon een organisatie die dit soort dingen doet en zou voor mij na vragen of ze mij konden helpen zo gezegd zo gedaan, ik had dezelfde dag al een mailtje  dat ze me graag wilden helpen en kreeg ook gelijk een datum door, Vol verbazing las ik het mailtje en dacht het gaat echt gebeuren, hoe is het mogelijk. Vandaag rond kwart over 13 waren ze bij mij,en was eigenlijk vanaf half twaalf toch wel een beetje zenuwachtig ,maar toen ze  er eenmaal waren was het vrij snel goed, Mijn moeder was zo lief om mij naar beneden te brengen,we hebben eerst gekletst en daarna mocht ik mijn lenige kant laten zien ,om in de zijspan te komen 😉 met wat ondersteuning en behulp van het opstapje was dit nog wel redelijk te doen. Toen de gordel om en de helm op, mijn hoofd was gelijk heel wat kilo,s zwaarder, Dit moest wel even wennen. En daarna konden we los, Wat was het gaaf ik heb zo genoten, en als je door de bochten heen ging was het net alsof je zweeft ,Het was wel een pijnlijk ritje door de hobbels,maar dit mocht de pret echt niet drukken dit was zo gaaf om mee te maken. Toen we weer terug kwamen,  moest ik natuurlijk weer mijn lenige kunsten vertonen maar uit zo,n zijspan komen is toch iets lastiger , maar toen ik met het eerste stukje werd geholpen door 2 stoere sterke mannen  ,ging de rest wat makkelijker gelukkig,daarna hebben we nog lekker wat gedronken,en omdat het zulk prachtig weer was hebben we dit buiten gedaan, en hebben gezellig gekletst, Mijn ouders waren er naar de tijd ook nog even bij dit was ook wel even leuk voor hun, Die waren ook super blij voor mij dat er weer een wens uit kwam, Als klap op de vuurpijl kreeg ik ook nog een leuk cadeautje een mooie tas,met een mok ,en een pen ,en een kompas,  een leuk aandenken, en die tas ga ik zeker veel gebruiken als mensen vragen wat dat betekent,ga ik vertellen wat voor prachtig werk deze stichting verricht. Als afsluiter werd er heel veel geknuffeld 😉 zoveel dat ik er wel weken op kan teren ❤

Willen jullie meer van deze organisatie weten check dan Hun facebook of  website

Dank je wel Klaske en iedereen die mee was van KTMCO  en paps en mams bedankt voor jullie hulp. Dit is een dag om nooit te vergeten.

-xxx-Albertha-xxx-

rUqv-1aO-1

 

 

 

Published by: afennema

Ik ben een spontane prettig gestoorde vrouw die ondanks haar ziekte,s en beperkingen het beste uit het leven haald.via deze site laat ik jullie mee kijken in mijn leven,en zal zo nu en dan een gedicht plaatsen.veel plezier op mijn site!

1 reactie

Een gedachte over “In een Zijspan van een motor”

Plaats een reactie