Telefoontje longconsulent en bucketlist

Vanochtend toch maar de stoute schoenen aangetrokken en met de longconsulent gebeld, heb mijn hele verhaal gedaan en zei heeft overleg gehad met de longarts,ben vandaag begonnen met prednison 20 mg en mijn vernevelingen zijn weer opgehoogd.Dit is voor vijf dagen,ben ik dan opgeknapt dan is het klaar,maar zo niet dan moet ik weer even overleggen.Ben blij dat ik het eerst thuis mag proberen en mag niet mopperen ben 7 weken en 2 dagen thuis,vorig jaar lag ik meestal om de drie a vier weken,een keertje heb ik een uitblinker gehad van 9 weken mijn persoonlijke record 🙂 dus duimen jullie mee,dat de pred 20 mij gaat helpen. Ik hou me op het moment voor zover het kan mij zo rustig mogelijk,en heb weer een dvd speler,heb ik van mijn vader gekregen super lief,dus ben lekker veel films aan het kijken,en ben aan het knutselen voor het goede doel. Voor de rest helpt de thuiszorg mij ook extra als ik te benauwd ben om bepaalde dingen zelf te doen  alarmeer ik. ben wel enorm blij met mijn stappenplan die ik met de longconsulent heb gemaakt dit geeft me veel meer rust.

 

Ondertussen ben ik ook bezig met mijn bucketlist,Ik heb al een aantal spulletjes verkocht en heb een account aangemaakt op dream or donate klik de link aan als je een kijkje wilt nemen of geld wilt storten  hier zamel ik geld in ,Op deze manier zamel ik geld in voor de wensenambulance,deze stichting heeft echt mijn hart gestolen,ik had al heel veel bewondering voor wat ze doen,Maar nadat ik zelf vorige jaar Maart weg ben geweest met de wensenambulance,heb ik nog meer respect voor hun gekregen,wat zijn dit allemaal toppers ! en de vrijwilligers doen het werk met liefde,en draaien hun hand nergens voor om,zelfs toen ze mij thuis brachten hebben ze me netjes in de pyjama geholpen.Echt top. En zo ben ik dus bezig met mijn bucketlist puntje om geld in te zamelen voor de wensenambulance, als jullie meer over deze stichting willen weten kijk dan eens op wensenambulance

Helpen jullie mee alle kleine beetjes helpen doneren kan vanaf 5 euro.

alvast bedankt liefs Albertha ❤

 

 

 

Published by: afennema

Ik ben een spontane prettig gestoorde vrouw die ondanks haar ziekte,s en beperkingen het beste uit het leven haald.via deze site laat ik jullie mee kijken in mijn leven,en zal zo nu en dan een gedicht plaatsen.veel plezier op mijn site!

Een reactie plaatsen

Plaats een reactie